Skirkite 2% GMP

Pasinaudokite teise paskirti 2% sumokėto GMP Kauno "Vyturio" gimnazijai. Paramos gavėjo kodas 190136887.

Daugiau informacijos straipsnyje >>

   
   

Priėmimas 2018

Prašymus dėl priėmimo 2018–2019 m. m. į visas klases galima teikti:

  • nuotoliniu elektroniniu būdu https://imokykla.kaunas.lt
  • gimnazijoje elektroniniu būdu, padedant gimnazijos darbuotojui, atsakingam už mokinių priėmimą;
  • gimnazijoje pildant popierinę prašymo formą.

Mokiniai priimami iš visos Kauno miesto savivaldybės teritorijos. 
Raštinės darbo laikas I-V nuo 8 val. iki 16 val., tel.(837) 332572

   

Projekto „Inclusion on the way to Europe“ dalyvių įspūdžiai

Informacija

inclusion logo844x768

Šių metų spalio 14-20 dienomis Kauno „Vyturio“ gimnazijos moksleiviai Bražiūnaitė Gabrielė, Grigonytė Gabrielė, Grigorjevas Domantas, Kasimovaitė Rugilė, Kukcinavičiūtė Guostė ir Žentelytė Saulė dalyvavo jau trečią kartą vykusiame "Erasmus+" strateginės partnerystės projekto "Inclusion on the way to Europe" mokymosi mainų vizite. Šį kartą jis vyko saulėtoje Turkijoje, Samsuno mieste.

Vos tik nuvykę dalyviai susipažino su turkų šeimomis ir kartu keliavo į jų namus.

turku1

Sekmadienis buvo skirtas miesto ir kultūros pažinimui. Moksleiviai aplankė kelias įdomias miesto vietas, prekybos centrą, artimiau susipažino ir susidraugavo su Turkijos moksleiviais.
Pirmadienį, spalio 16 dieną gimnazistai atkeliavo į SSBL mokyklą, kurioje susipažino su kitais projekto dalyviais iš kitų partnerių šalių – Švedijos, Rumunijos ir Turkijos. Didžiojoje aktų salėje juos pasitiko koordinatoriai, kurie pristatė programą, daugiau papasakojo apie mokyklą ir veiklas. Taip pat svečiai turėjo progą aplankyti klases, kuriose vyko pamokos. Popiet moksleiviai ir mokytojai aplankė Nacionalinę Samsuno Švietimo Valdybą ir miesto muziejų.

turku4

Antradienį dalyviai pradėjo dirbti projektų temomis: gyvūnų teisės, globalinis atšilimas, patyčios ir sveika gyvensena. Vieni ruošė filmuotą medžiagą, kiti darbavosi prie plakatų. Po mokyklos svečiai išvyko į pačias gražiausias Samsuno vietas, važinėjosi funikulieriumi, džiaugėsi žavinga miesto panorama. Vakare visi rinkosi į North Way viešbutį, kuriame dalyvių laukė kultūrinis vakaras su projekte dalyvaujančių šalių pasirodymais. Lietuviai, švedai, rumunai ir turkai pademonstravo kelis liaudies šokius, dainavo giesmes, dainas bei deklamavo eilėraščius. Paragavę skanių kultūrinių patiekalų, vakaro svečiai išvažiavo namo pas juos priėmusias šeimas.

turku3 

turku2 

Trečiadienį dalyviai energingai darbavosi kurdami ir užbaigdami projektus, o vėliau laukė turininga popietė – apsilankymas Samsuno pramogų parke. Čia buvo daug veiklų: dažasvydis, siaubo namas, šaudymas iš lanko, pasivažinėjimas keturračiais.

turku5

Paskutinioji diena Turkijos mokykloje. Dalyviai pristatė savo projektus, dalyvavo uždarymo ceremonijoje atsiėmė sertifikatus. Kiek vėliau išvyko į Samsuno užmiestyje esantį paplūdimį, braidžiojo, džiaugėsi šiltomis jūros bangomis ir puriu smėliu.
Penktadienį, iš pat ryto, gimnazistai liūdnai atsisveikino su priėmusiomis šeimomis, pažadėdami dar kada nors susimatyti. Jų laukė ilga kelionė namo, tačiau jie dar ilgai dalijosi kelionės įspūdžiais ir skaudančia širdimi atsisveikino su naujais draugais.

Šio projekto patirties dalyviai neužmirš dar ilgai...

Visos projekto veiklos finansuojamos programos Erasmus+ lėšomis.

Mokymosi mainų dalyvė,
IVB klasės mokinė Rugilė Kasimovaitė

Erasmus+ mokinių mokymosi mainų programa Turkijoje

Informacija

erasmus30 

Spalio 14-20 dienomis mūsų gimnazijos IV klasių mokinių komanda vyko į trečią Erasmus+ projekto „Inclusion on the way to Europe“ mainų programą. Mokinių mainai organizuojami Turkijoje, Samsuno mieste. Mobilumo veiklose dalyvavo 6 gimnazistai: Saulė Žentelytė, Rugilė Kasimovaitė, Guostė Kukcinavičiūtė, Gabrielė Grigonytė, Gabrielė Bražiūnaitė ir Domantas Grigorjevas. Kartu su mokiniais į mobilumo programą vyko anglų mokytojos Vaida Paulauskienė ir Daiva Visockienė. Mainų tema - projektinis mokymasis. Dalyvaudami šiuose mainuose, gimnazistai turėjo galimybę tapti tarptautinio projekto vadovais. Dirbdami grupėse su bendraamžiais iš kitų Europos šalių, mokiniai kūrė savo projektą, kurį reikėjo pristatyti Erasmus+ partnerių komisijai. Mūsų komandos mokiniai dirbdami tarptautinėje komandoje įgijo būsimos karjeros planavimo įgūdžių, patobulino jau turimas IKT ir anglų kalbos žinias. Visą savaitę mokiniai lankė pamokas partnerinėje Samsuno mokykloje, gyveno turkų šeimose ir susipažino su Turkijos kultūra, kulinariniu paveldu bei šeimos tradicijomis.

Visos projekto „Inclusion on the way to Europe“ finansuojamos Erasmus+ programos lėšomis.

Projekto koordinatorė Daiva Visockienė

turkija2-collage

Kauno "Vyturio" gimnazija dirbs inovatyviau

Informacija

Naujus mokslo metus Kauno „Vyturio“ gimnazija pradeda sėkmingai įgyvendinusi „Erasmus+“ bendrojo ugdymo personalo mobilumo projektą „Inovatyvūs mokymo(si) metodai – sėkmingas mokinių bendrųjų ir esminių kompetencijų ugdymas“.  

Gimnazijos mokytojų komandos tobulinosi trijuose tarptautiniuose mokymuose Graikijoje ir Ispanijoje. Graikijoje vykusių IDEC mokymo centro organizuotų kvalifikacijos kursų temos tiesiogiai siejosi su projektu bei gimnazijos strategijos uždaviniais. Dalyviai kursų metu susipažino su įtraukiamuoju ugdymu, inovatyviais mokymo metodais ir jų praktiniu pritaikymu. Mokymai Ispanijoje, organizuojami Cervantes Training, pasirinkti atsižvelgiant į jų tematiką, atitinkančią gimnazijos europinio plėtros plano nuostatas – tarptautinio bendradarbiavimo galimybes bei projektų valdymą. Kursuose dalyvavo ne tik užsienio kalbų, bet ir kitų dalykų mokytojai, gerai mokantys anglų kalbą. Trijose stažuotėse tobulinosi devyni Kauno „Vyturio“ gimnazijos mokytojai. Skirtingose komandose, vykusiose į seminarus, dalyvavo istorijos, anglų kalbos, muzikos, pradinio ugdymo bei informacinių technologijų pedagogai.

Plačiau skaitykite rugsėjo 1 dieną portale KAUNO.DIENA.lt paskelbtame straipsnyje "Kauno "Vyturio" gimnazija dirbs inovatyviau".

 

kaunodiena logo

 

Tarptautinis programos „Erasmus+" mokytojų kvalifikacijos tobulinimo projektas

Informacija

logo erasmus

Kauno „ Vyturio“ gimnazijos mokytojai tęsia dalyvavimą tarptautiniuose kvalifikacijos tobulinimo kursuose. Mokinių vasaros atostogų metu 2017 m. birželio ir rugpjūčio mėnesiais dvi gimnazijos mokytojų komandos dalyvavo tarptautinėse stažuotėse, kurias organizavo Pirėjaus IDEC mokymo centras (Graikija) ir Madrido Cervantes institutas (Ispanija).

Kvalifikaciniai kursai buvo pasirinkti atsižvelgiant į gimnazijoje besimokančių mokinių bei juos mokančių mokytojų poreikius. Tarptautiniuose mokymuose dalyvavo mokytojai iš įvairių Europos šalių, taigi buvo galimybė pasidalinti patirtimi bei susirasti galimų projektų partnerių, aptarti europinio bendradarbiavimo galimybes, būsimų projektų temas. Kursų metu mokytojai įgijo žinių bei kompetencijų reikalingų partnerinių projektų įgyvendinimui. Bendradarbiaujant su Europos mokytojais sukurti bendri produktai bus panaudojami kaip mokymo priemonė įvairių pamokų metu. Per bendrą projektinę veiklą gimnazija taps Europinio lygio institucija su unikalia ugdymo sistema ir savitomis jos įgyvendinimo formomis. Lanksčiai ir kūrybiškai taikomi inovatyvūs mokymo metodai motyvuos mokinius mokytis, planuoti ir siekti asmeninės pažangos bei padės plėtoti bendrųjų ir esminių kompetencijų ugdymą per projektinę veiklą. Į Erasmus+ kvalifikacijos tobulinimo kursus vyko direktoriaus pavaduotojos ugdymui V.Belevičiūtė ir I.Petkevičienė, informacinių technologijų mokytoja J.Leonavičienė, anglų kalbos mokytojos D.Visockienė ir V.Paulauskienė.

Visos projekto veiklos finansuojamos Erasmus+ programos lėšomis.

Projekto koordinatorė Daiva Visockienė

Stažuotės Graikijoje akimirkos

graik1 

graik2

Respublikinė nuotolinė anglų kalbos mokytojų metodinė konferencija internetu „Inovatyvūs anglų kalbos mokymo(si) metodai“

Informacija

logo erasmus 

Kauno „Vyturio“ gimnazija 2017 metų birželio 1 dieną organizuoja respublikinę nuotolinę anglų kalbos mokytojų konferenciję „Inovatyvūs anglų kalbos mokymo(si) metodai“. Nuotolinės konferencijos plenarinis posėdis vyks internetu, „Skype“ konferencinėje aplinkoje, jo pradžia 12 val. 

Posėdžiui pasibaigus dalyviai galės susipažinti su Facebook konferencijos uždaroje grupėje pateiktais pranešimais ir dalyvauti diskusijoje. Anglų kalbos mokytojai iš Lietuvos mokyklų kviečiami internetinėje aplinkoje dalintis naujomis, inovatyvios anglų kalbos mokymo praktikomis, IKT programomis, pedagoginiais metodais bei tarptautinio bendradarbiavimo, tarptautinių kursų, stažuočių metu įgyta pedagogine patirtimi.

Konferencijos NUOSTATAI.

Šios konferencijos tikslas yra Erasmus+ KA1 darbuotojų mobilumo projekto „Inovatyvūs mokymo(si) metodai – sėkmingas mokinių bendrųjų ir esminių kompetencijų ugdymas“ rezultatų viešinimas, užsienio kalbos mokymo(-osi) metodų gerosios patirties sklaida bei nuolatinė mokytojų saviugda.

Projekto darbo grupė

Erasmus+ mokinių mainų programa Rumunijoje

Informacija

Gegužės 14-20 dienomis organizuojamas grupės mokinių ir mokytojų vizitas į Rumuniją. Vizito metu lankysimės Roman mieste įsikūrusiame Instituto Petro Romani technikos institute. Tai antroji tarptautinio projekto „Inclusion on the way to Europe“ trumpalaikių mokymosi veiklų programa. Jos metu mūsų III–čių gimnazinių klasių mokiniai Agnė Vinickaitė, Marija Janavičiūtė, Renatas Paškauskas ir Marius Orentas savaitę turės galimybę pabūti technikos instituto studentais.

Prieš išvykstant į mokymosi veiklos programą, projekto komandos dalyviai gimnazijos bendruomenę pasveikino su Europos diena, pakviesdami sudalyvauti žaidime „Europos šalis, kurią jums būtina aplankyti“. Kartu su mokiniais į mobilumo programą vyksta anglų kalbos mokytojos Vilma Gudelienė ir Daiva Visockienė.

Projekto koordinatorė, anglų kalbos mokytoja D.Visockienė

rum 

rum1 

rum2

Viešnagė Švedijoje: mokomės bendradarbiauti daugiašaliame Erasmus+ projekte

Informacija

Pirmoji Erasmus+ projekto „Inclusion on the way to Europe“ mobilumo programa gimnazijos komandai leido susipažinti su Švedijos švietimu, kultūra bei skandinaviškomis tradicijomis.

Visą savaitę „Vyturio“ gimnazistai gyveno švedų šeimose bei lankė Eskilstunos Stålforsskola mokyklą. Šeimose be mūsų mokinių buvo bendraamžių iš Turkijos, o mokėsi ir bendradarbiavo grupėse, sudarytose iš skirtingų šalių mokinių. Taigi pagrindinė bendravimo kalba daugiakultūrėje aplinkoje buvo anglų kalba. Už sklandų bendravimą angliškai ir iniciatyvumą mūsų gimnazistai ne kartą sulaukė švedų mokytojų, projekto organizatorių bei šeimų pagyrimų. Projekte daug dėmesio skiriama STEAM. Matematikos, fizikos, dailės bei chemijos pamokos Eskilstunos mokykloje vyko anglų kalba. Mūsų mokiniai turėjo galimybę įsivertinti „Vyturio“ gimnazijoje įgytas dalykines žinias ir palyginti su Švedijos moksleivių žiniomis. Grįžę po pamokų, vyturiečiai džiaugsmingai dalijosi įspūdžiais: nors pamoka vyko angliškai, jie viską supratę, išsprendę uždavinius ir net pagelbėję bendraamžiams. Apsilankymas Švedijos mokykloje buvo tolerancijos kitoms kultūroms ir religijoms pamoka. Daugiakultūrėje mokyklos bendruomenėje sutikome mokinių ir mokytojų iš Latvijos, Tailando, Irako, Somalio, Indijos.

Didžioji mokymosi veiklų dalis vyko netradicinėse aplinkose, tam Švedijoje skiriama daug dėmesio. Programavimo ir robotikos praktika buvo organizuota Stokholmo Technikos muziejuje, mokiniai grupėmis atliko užduotis interaktyviose ekspozicijose: išbandė protų mūšį, tapybą žvilgsniu, virtualios realybės aplinkas. Eskilstunos Munktell muziejaus mokslo centre projekto dalyviai rinko informaciją apie įžymius partnerių šalių mokslininkus. Visiems patiko netradicinė ekskursija po Eskilstuną, mokiniai patys turėjo rasti lankytinas vietas, jas apibūdinti, nusifotografuoti ir publikuoti projekto „Facebook“ grupės paskyroje. Vizito metu teko būti tikrais Lietuvos ambasadoriais. Kartu su bendraamžiais iš kitų šalių šventėme Vasario 16-ąją, lankėmės Eskilstunos Rotušėje. Mūsų mokiniai pristatė svarbiausius Lietuvos istorijos faktus, vedė lietuvių kalbos pamokėlę bei viktoriną apie Lietuvą.
Paskutinę dieną visa projekto komanda su švedų šeimomis susibūrė prie švediško stalo, ragavo turkiškų saldumynų ir mokėsi šokti turkiškus šokius. Nors ir santūraus būdo, švedai draugiški ir nuoširdūs žmonės, plačių pažiūrų, atviri naujovėms, šalis po truputį tampa daugiakultūre šalimi. Naujoji Švedija ne visada dera su senąja, bet dauguma švedų pripažįsta, kad įvairovė šalį praturtina.

Visos projekto veiklos finansuojamos programos Erasmus+ lėšomis.

Anglų kalbos mokytojos
Daiva Visockienė ir Vaida Paulauskienė

Viešnagės akimirkos nuotraukose

svedija 

svedija01 

svedija02 

svedija03 

svedija04 

svedija07 

svedija05 

svedija06 

svedija08

Švedijos mokykloje jau laukia svečių

Informacija

Sekmadienį keturi mūsų gimnazijos mokiniai ir dvi mokytojos savaitei išvyksta mokytis į Švediją. Jie dalyvauja Erasmus+ tarptautinėje mainų programoje kartu su projekto partneriais iš Švedijos, Turkijos ir Rumunijos. Eskilstunos vidurinėje mokykloje, Švedijoje, jau pasiruošę sutikti svečius ir laukia atvykstančių bendraamžių.

svedija1

svedija2

Nuotr. Max Mårshagen (Švedija)

Susipažinkite su Erasmus+ K2 projekto "Inclusion on the way to Europe"  medžiaga svetainėje >>

Tarptautinė mokinių mobilumo programa Eskilstunoje, Švedijoje

Informacija

inclusion logo844x768 

Vasario 12-17 dienomis mūsų gimnazijos mokiniai dalyvaus trumpalaikėje mokinių mokymosi programoje Eskilstunos vidurinėje mokykloje, Švedijoje. Išvykoje kartu su anglų kalbos mokytojomis Vaida Paulauskiene ir Daiva Visockiene dalyvaus I g klasės mokiniai Nojus Vilpišauskas ir Ernerstas Pumputis bei IIIc klasės mokinės Dorotėja Sirvydytė ir Monika Katlauskaitė. Mobilumo programos metu gimnazistai apsistos švedų šeimose ir kartu su bendraamžiais iš Švedijos, Turkijos ir Rumunijos savaitę mokysis Eskilstunos mokykloje.

Vizitas į Švediją sutampa su Valstybės atkūrimo diena, Vasario 16-ąja. Todėl ši diena bus skirta susipažindinti kitų šalių atstovus su Lietuva. Mūsų mokiniai, bendradarbiaudami su istorijos mokytoju Lauru Bartninku, paruošė trumpą Lietuvos istorijos ir kultūros pristatymą bei istorinę viktoriną.
Visos projekto „ Inclusion on the way to Europe“ veiklos yra finansuojamos Erasmus+ KA2 programos lėšomis.

Projekto koordinatorė Daiva Visockienė

Sėkminga tarptautinio bendradarbiavimo pradžia Erasmus+ projekte

Informacija

inclusion logo844x768 

Lapkričio pabaigoje įvykęs strateginių mokyklų partnerysčių projekto „Inclusion on the way to Europe“ koordinatorių susitikimas leido pažvelgti į gimnaziją Europos kolegų akimis.

Pirmą vizito dieną partnerinių šalių mokytojai bei mokyklų vadovai praleido gimnazijoje. Pažintis prasidėjo šiltu direktorės A.Bancevičienės pasveikinimu. Lydimi mokinių parlamento, svečiai susipažino su gimnazija: lankėsi bibliotekoje, lietuvių kalbos kabinete, instrumentinėse klasėse, mokytojų kambaryje. Svečiai ne tik klausėsi R.Burinskienės vadovaujamo gimnazistų choro pasirodymo, bet ir patys giedojo Kalėdų giesmes. Visus maloniai nustebino folkloro pamokos bei instrumentinio skyriaus muzikantų pasirodymai. Kadangi susitikimo tema buvo „Mokymasis bendradarbiaujant STEAM grupės mokomuosiuose dalykuose“ (viena iš projekto temų), kolegas iš Europos "Vyturio" gimnazijos mokytojai pakvietė stebėti atviras integruotas pamokas. Pagal savo darbo specifiką partneriai pasirinko, kurią pamoką stebės. Švedijos bei Rumunijos kolegos, dirbantys vyresnėse klasėse, stebėjo integruotą Ig gimn. klasės anglų kalbos ir IT pamoką, vedamą mokytojų J.Leonavičienės (infomacinės technologijos) ir V.Paulauskienės (anglų kalba). Turkijos bei Rumunijos kolegos, dirbantys pradinėse klasėse, dalyvavo integruotoje anglų kalbos ir matematikos pamokoje (3 a kl.). Pamoką vedė pradinių klasių mokytoja I.Sušinskaitė kartu su anglų kalbos mokytojomis L. Dovydiene ir G.Kukeniene. Mūsų mokytojų pastangos ir profesionalumas tikrai pasiteisino, nes Europos kolegoms pamokos labai patiko ir visi pripažino, kad buvo įdomu, o didžiausia naujovė buvo tai, jog pamokas vedė ne viena, o dvi mokytojos. Mūsų gimnazijos mokytojų sukurti pamokų modeliai bei rekomenduojamos priemonės sėkmingam pamokų įgyvendinimui bus panaudotos ir pritaikytos partnerinėse Švedijos, Turkijos, Rumunijos mokyklose bei integruotos į projekto veiklas.

Projekto partneriams III-IV gimn. klasių mokiniai pristatė savo sukurtą virtualią parodą „Maldos namai mano mieste“. Medžiagą parodai, bendradarbiaudami tarpusavyje bei su dailės mokytoja J.Stravinskiene ir anglų kalbos mokytoja D.Visockiene, mokiniai surinko integruotų anglų kalbos ir fotografijos pamokų metu, kurios vyko Kauno bažnyčiose, mečetėje, sinagogoje bei cerkvėje. Bendru partnerių sprendimu šią veiklą jie taip pat pritaikys savo praktikoje.

Visą darbo dieną gimnazijos veiklą stebėjusiems Europos kolegoms įspūdį padarė savitas muzikinis bei salezietiškas ugdymas, mokinių dėvimos uniformos bei bendra kultūra, gimnazistų anglų kalbos, informacinių technologijų žinios, pradinukų smalsumas ir drausmė, visos bendruomenės svetingumas ir bendravimas. Trumpas darbinis dviejų dienų vizitas baigėsi kelione į Trakus, kurios metu buvo organizuota edukacinė programa. Kiekvienos partnerinės šalies dalyvis bei mokiniai Trakų pilyje turėjo surasti Lietuvos istorijos sąsajas su Švedija, Rumunija ir Turkija.

Mokymasis bendradarbiaujant netradicinėje aplinkoje mokiniams leido geriau pažinti partnerinių šalių kultūrą bei istoriją, o partneriams geriau pažinti Lietuvą.

Susipažinkite su Erasmus+ K2 mokyklų partnerysčių projekto "Inclusion on the way to Europe"  medžiaga projekto svetainėje >>

Projekto koordinatorė anglų kalbos mokytoja D.Visockienė

Erasmus+ 1 vizitas

Mokytojų stažuotė Graikijoje

Informacija

2016 m. lapkričio 6-12 d. mūsų gimnazijos anglų kalbos mokytojos D. Visockienė ir V. Paulauskienė bei istorijos mokytojas L. Bartninkas dalyvavo mokytojų kvalifikacijos kėlimo kursuose Graikijoje, Pirėjo miesto IDEC mokymo centre. Kursai „Inovatyvūs mokymo metodai“ buvo organizuojami pagal mobilumo programą „Erasmus+“ KA1.

Kursų, kurie vyko anglų kalba, metu mūsų gimnazijos mokytojų komanda gilinosi į inovatyvių metodų pritaikymą pamokose, dalinosi gerąją patirtimi su kolegomis iš kitų Europos šalių, tobulino anglų kalbos įgūdžius. Iš viso šiuose kursuose dalyvavo 17 mokytojų iš Lietuvos, Estijos, Rumunijos, Slovakijos ir Kroatijos. Kursų metu mokytojai detaliai gilinosi į šiuos inovatyvius mokymo/osi metodus: minčių lietus, minčių žemėlapis, aplinkos tyrinėjimo metodas, vaidmenų žaidimai, projektai, debatai. Mokytojai gautas teorines žinias turėjo pritaikyti praktiškai, atlikdami įvairias lektorių paskirtas užduotis, kiekvienas mokytojas pristatė asmeninę patirtį apie šiuos metodus, dirbo poromis ir grupėse. Ypač naudingas buvo darbas poromis ar grupėse, kadangi buvo gilinamos anglų kalbos žinios. Labai įdomus buvo aplinkos tyrinėjimo metodas – jis praktiškai buvo įgyvendinamas istorinėje vietoje – Atėnų akropolyje. Taigi mūsų gimnazijos mokytojų komanda iš kursų Graikijoje grįžo įgavę daugiau patirties, kuria pasidalins su visa gimnazijos komanda. Bus rengiamos integruotos anglų kalbos ir istorijos pamokos, bus kuriamas pasirenkamasis istorijos modulis anglų kalba, skirtas III-IV gimn. klasių mokiniams. Visos mobilumo veiklos finansuojamos "Erasmus+" KA1 programos lėšomis.

Istorijos mokytojas Lauras Bartninkas

 graikija1

graikija2

graikija3

graikija4

   

Gimnazijos savitumas  

Įgyvendinami Katalikiškojo ugdymo sistemos sampratos elementai: liturgija, vertybinio ugdymo(si) programa, apimanti salezietišką prevencinę ugdymo sistemą, kryptingą meninį (muzikinį) ugdymą, rekolekcijas, socialinę-karitatyvinę veiklą.
   

IKT projektas  

Respublikinis projektas "Informatika pradiniame ugdyme"
   

ES paramos projektas  

„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001)
   

Olweus sertifikatas  

"Vyturys" - sertifikuota Olweus vardo gimnazija 2015-2017 m.
   

Saugesnis internetas  

   

Vaikų linija  

Psichologinė pagalba vaikams ir paaugliams
   
© Kauno „Vyturio“ gimnazija, 2018 m.